yeterli bir neden :)

 

Burberry kids her yerde, herkeste var artık, eskisi kadar çekici değil Ama şu güzellikler sizce de çocuk sahibi olmak için yeterli bir neden değil mi?

Tamam beni materyalist bulabilirsiniz ama adamlar yapmış çok da güzel yapmış napiim canım çekti:)

Zaten anlamadım ben jennifer dostum çocuk sahibi olmanın mı gucci ciclerinin mi reklamını yapmış? Algıda seçicilik diyorum ve Gucci ile Lopez ailesini bu hayırlara vesile olan (Unicef’e bağış yapılmış) kampanyasından dolayı kutluyorum.

Tamamen duygusal(!) değilmiş gibi değil mi? En azından max ve emme plajın keyfindeler.

One response to “yeterli bir neden :)

  1. cok iyi hemen alına

Bir Cevap Yazın

