Givenchy 2011 Make-up : Naivement Couture

Givenchy 2011 ilkbahar makyaj koleksiyonundan çantalarımızın vazgeçilmezi olmaya aday bir ürün. Eğer göründüğü kadar pembe ve göründüğü kadar kullanışlı ise, benim gibi soluk benizliler yaşadı:)

Jelly blush : artık ilkbahar gelsin demek için bir sebebim daha var .

2 responses to “Givenchy 2011 Make-up : Naivement Couture

  1. sevgili queen,
    ben sizin blogunuzu okuduktan sonra bunu almaya gittim sephoraya ama yoktu! nerden alıcaz bilgi verirmisiniz?
    teşekkürler,
    muck!

  2. Sevgili okur, size gözlük öneriyorum. Ya da başınızda esen bu kavak yelleri nedir diye soruyorum. Ürün daha 2011 de çıkacak yazıyo kocaman:)

Bir Cevap Yazın

