Astronotlar ve LV

LouisVuitton, “Louis Vuitton Journeys”  serisi için Sean Connery ve Coppola ailesinden sonra emekli(!) astronotlara yer veriyor. 1969 yılında Ay’da yürümüş olan 79 yaşındaki Buzz Aldrin ve saz arkadaşları Sally Ride  ve Jim Lovell dün itibari ile reklamlarda boy göstermeye başladılar. Annie Leibovitz’in (tabii ki de) çektiği fotoğraflarda a 1,530$’lık “Icare” travel bag‘de arzı endam ediyor.

 

LV

One response to “Astronotlar ve LV

  1. Çok sevgili Kadim Dostum Zey!,

    Öncelikle bu mukaddes sayfan için ne kadar teşekkür etsem az:) Sen beni ve ben seni tamamladığımız için benim kaçırdığım ama senin mükemmel yakaladığın fikirleri bu blog da bulmak gerçekten çok hoş!

    Keep me posted kuşum!!:)
    PS: Buraya koyduklarınla ocağıma incir ağacı dikmemen dileğiyle!!:)

Bir Cevap Yazın

